Надійне і оптимальне рішення для високовольтних з'єднань у відкритих і закритих розподільчих віслюх напругою від 35 кВ до 750 кВ, з номінальним струмом до 5000А.

Жорстка ошиновка

Сучасні розподільні пристрої (РП) електричних станцій
і підстанції все частіше виконуються з використанням жорстких
трубчастих шин (жорстка ошиновка). Жорстка ошиновка типу ОЖ-AL
виробництва компанії ТОВ «АЛІТ» призначена для виконання
електричного з’єднання високовольтного обладнання у відкритих та закритих
розподільчих пристроях трифазного змінного струму промислової
частоти 50 і 60 Гц в мережах з номінальною напругою 35-750 кВ і номінальною
струмом до 5000 А.

ОЖ-AL- це система струмоносних деталей – збірних шин
або внутрішньоклітинних зв’язків з пресованих труб з
алюмінієвого сплаву в електричних цілях. В якості матеріалу
для жорстких шин використовують алюмінієві сплави, що мають високу
міцність з хорошою електропровідністю. Кожна фаза збірної
шини і внутрішньоклітинного з’єднання – це конструкція шин,
виготовлена з ряду однопролітних шин, які можуть досягати 24 метрів.

Жорстка шина може використовуватися в поєднанні з гнучкою, наприклад, у вигляді
комбінації жорстких збірних шин з гнучкими внутрішньоклітинними стяжками.

В рамках виробництва жорсткої ошиновки, ТОВ «АЛІТ» використовує
унікальні, з точки зору надійності, з’єднувальні елементи – литі
шинотримачі з гнучким сполученням. Використовуються литі шинотримачі
для з’єднання один з одним між собою , для підключення до обладнання та створення
надійних електричних контактів між струмоутворюючими частинами, слугують
для сприйняття механічних сил, що виникають в вузлах з’єднання.

У розподільчому з жорсткою шиною використання литих кріплень компенсує
Температурну деформацію і ефективно пригнічує вітрові резонансні коливання.

Повнота поставок ОЖ-AL визначається за конкретним порядком. В цілому до складу OЖ-AL входять
наступні елементи:
• Шини;
• Литі шинотримачі з точками кріплення шини до опорних ізоляторів;
• З’єднувальні агрегати для з’єднання гнучких спусків;
• Шинотримачі для внутрішньоклітинних з’єднань;
• Діючі компенсатори;
• Заглушки торцеві;
• Демпферні елементи (гасники вібрації);
• Металеві конструкції (на замовлення).

Використання жорстких шин виробництва ТОВ «АЛІТ» в розподільчих пристроях має ряд переваг:
• Зниження вартості будівництва, зменшення площі та часу будівництва порівняно з гнучкою
ошиновкою;
• Простота обслуговування (за рахунок меншої висоти установки);
• Можливість компенсувати відхилення фундаментів: шиномонтримачі надають можливість вільного
руху шин з невеликими відхиленнями фундаментів, що виникають при будівництві та експлуатації;
• Підвищена надійність: використання болтових з’єднань замість зварних при установці шин дозволяє уникнути
небезпеки «відпалу» металу і зниження механічної міцності шин на ділянках зі зварними швами;
• Висока експлуатаційна надійність електричних контактів литих шиноутримувачів: оскільки всі механічні
сили, що виникають у вузлах з’єднання шин, сприймаються литими шинотримачами, це виключає
негативний вплив таких зусиль на стан електричних контактів, які забезпечуються гнучкими з’єднаннями;
• Висока швидкість і простота монтажу: шини, що поставляються на майданчик, мають високий ступінь заводської готовності.
Використання литих шинотримачів і болтових з’єднань дозволяє проводити монтаж ошиновки шкидко і без
використання технології зварювання;
• Можливість швидкої заміни шин, якщо потрібно збільшити пропускну здатність.

Міцність всіх елементів жорстких шин відповідає очікуваному електродинамічному, повітряному, крижаному
навантажень, а також навантаження від власної ваги покришки і гілок.

Якість шини та її елементів виробництва ТОВ «АЛІТ» підтверджується відповідною кваліфікацією
тестів і розрахунків. При доставці на об’єкт жорстка шина перевіряється на повноту і збірку.

Производитель линейной арматуры для ЛЭП ›› Заказать линейную арматуру в Украине