Надійне і оптимальне рішення для високовольтних з'єднань у відкритих і закритих розподільчих віслюх напругою від 35 кВ до 750 кВ, з номінальним струмом до 5000А.

Жорсткі шини

Сучасний розподільчий (ЖК) електростанцій
і підстанції все частіше виконуються з використанням жорстких конструкцій
трубчасті шини (жорсткі шини). Жорстка шинопровода типу OJ-AL
виробництва компанії ТОВ «АЛІТ» призначений для виконання
електричне з’єднання високовольтного обладнання у відкритому та закритому
трифазний промисловий розподільчий розподільчий перехід змінного струму
частоти 50 і 60 Гц в мережах номінальною напругою 35-750 кВ і номінальною
до 5000 А.

OJ-AL – це система струмоносних деталей – збірних шин
або внутрішньоклітинні зв’язки з пресованих труб з
виготовлений з алюмінієвого сплаву в електричних цілях. Як матеріал
Жорсткі шини використовують алюмінієві сплави, що мають високий
Міцність з хорошою електропровідністю. Кожен етап збірної
шини і внутрішньоклітинні з’єднання – це конструкція шин,
виготовлений з ряду однопролітних шин, які можуть досягати 24 метрів.

Жорстка шина може використовуватися в поєднанні з гнучкою, наприклад, у вигляді
комбінації жорстких збірних шин з гнучкими внутрішньоклітинними стяжками.

В рамках виробництва жорстких шин використовується ТОВ «АЛІТ»
унікальні, з точки зору надійності, з’єднувальні елементи – литі
тримачі автобусів з гнучким сполученням. Використовуються лите тримачі шин
з’єднати автобуси один з одним, підключитися до обладнання та створити
надійні електричні контакти між струмоутворюючими частинами, служать
для сприйняття механічних сил, що виникають в вузлах з’єднання.

У розподільчому з жорсткою шиною використання литих кріплень компенсує
Температурна деформація і ефективно пригнічує вітрові резонансні коливання.

Повнота поставок OJ-AL визначається за конкретним порядком. В цілому до складу OJ-AL входить
наступні елементи:
• Шини;
• Литі шиномонтажники з точками кріплення шини до опорних ізоляторів;
• З’єднувальні агрегати для з’єднання гнучких спусків;
• Шиномонтажники для внутрішньоклітинних з’єднань;
• Діючі компенсатори;
• Торці пробки;
• Демпферні елементи (вібраційні амортизатори);
• Металеві конструкції (на замовлення).

Використання жорстких шин виробництва ТОВ «АЛІТ» в розподільчому розподільчому шифті має ряд переваг:
• Зниження вартості будівництва, зменшення площі та часу будівництва RU порівняно з гнучким
шини;
• Простота обслуговування (за рахунок меншої висоти установки);
• Можливість компенсувати відхилення фундаментів: шиномонтажники надають можливість безкоштовного
рух шин з невеликими відхиленнями фундаментів, що виникають при будівництві та експлуатації;
• Підвищена надійність: використання болтових з’єднань замість зварних при установці шин уникається
небезпека «відпалу» металу і зниження механічної міцності шин на ділянках з зварними швами;
• Висока експлуатаційна надійність електричних контактів литих шиноутримувачів: оскільки всі механічні
сили, що виникають на автобусних розв’язках, сприймаються литими шиноутримувачами, це виключає
негативний вплив таких зусиль на стан електричних контактів, які забезпечуються гнучкими з’єднаннями;
• Висока швидкість і простота монтажу: шини, що поставляються на майданчик, мають високий ступінь заводської готовності.
Використання литих шиномонтажників і болтових з’єднань дозволяє швидко і без установки шини
використання технології зварювання;
• Можливість швидкої заміни шин, якщо потрібно збільшити пропускну здатність.

Міцність всіх елементів жорстких шин відповідає очікуваному електродинамічному, повітряному, крижаному
навантажень, а також навантаження від власної ваги покришки і гілок.

Якість шини та її елементів виробництва ТОВ «АЛІТ» підтверджується відповідною кваліфікацією
тестів і розрахунків. При доставці на об’єкт жорстка шина перевіряється на повноту і збірку.

Производитель линейной арматуры для ЛЭП ›› Заказать линейную арматуру в Украине